25 November 2011

Soping . .

Pas balik dari kerja tadi, aku terus pi tesco ngan minah sowang nih, kunun2 nak pi kiddies untuk si kecik mia nih. maklum lah mentang2 la dia kecik, dok pakai la stokin newborn heeee...so, aku da terbayang stokin cute miut kat kedai tuh. Tapi, plan A harus la laksanakan dulu. Pi bli barang2 sket utk esok.


 Hajat dari dulu nak wat pulut kuning pas mia lahir kat jiran tetangga. La ni baru la nak  wat share ngan ida. dia plak semperna dapat kerja. Alih2 mak aku tuko plan nak wat nasi ayam plak dah. so, xyah la bli beras pulut ye dak..abih satu tesco kami ronda. sampaikan ada sorang bro ni dok tego aku, "hai orang manjung, kenal tak?". aku plak terkial2, sapa lak bro nih. dia kata, dia dok keja kat billion. dia kenal aku, 
customer 'tetap'


kakakaka..lawak pon ada. aku pon iyekan aja, mau tak nye, pas balik sekolah je..bilion le tempat aku lepak.sampai la sekarang da ada anak, pon masih setia ngan bilion tuh. takdak plak bilion tu nak bagi award kat aku nih kikiki..klu tengok kat cctv gamaknye, pemantau tu pon dok boring. balik2 muka budak nih. xde orang lain..lalalala. n sementara si minah ni dok sebok ngan try beg kat satu kedai ni..aku da 10kedai dok kuar masuk kuar masuk..terpikir gak nak bli baju time wedding si moli nati. 


tapi apakan daya, baju semua muat2 dengan badan aku 5thn yg lalu..frus lorr :( jadi kodok penyet aku kat situ. terus melolong aje aku tolak troli hee. n gud news, aku da makan 'sushi' ermmmm..mesti presiden x caya ngan aku. ahahahaha..rupanya sedap jugak. gamaknye sushi yang aku bli dulu, chefnye x reti wat kot..(ehem..ehem) pasni leh le kita makan sama2 ye presiden..tettttt

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™