19 November 2011

Ulangtahun yang ke~2


Ulangtahun kali ni sambut awal cket, sbb nak meraikan ngan semua rakyat2 dalam umah ni heeee..yele org dlm umah ni bizi memanjang. sok memasing wat hal dah, aku ke tg. tualang ikot mak ayah pi kenduri kawin. sugar daddy aku lak pi kedah ngn kenkawan..huhu..so mia ikot ibu pi jenjalan taw ! 


Tengok !! mia asik gelak je time nih. macam taw je orang nak amik gambo dia..mia pon dapat rasa taw kek nih tapi cket je le. xleh banyak2 kang sakit pewot sapa susah..ayahh gakk kui kui kui



Hurmm potong time, idok sabo nak makan ye..gambo empunya kek ni xleh le letak sebab x tutup aurat lalalalalala..so letak gambar kek n mia pon okey kan..kek ni bak kata mak aku, rasa kek ni cam KEK LABAH2...terkesima plak aku dengar. setaw aku kek sarang semut hehehe mana lak datang kek labah2 hehe..

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™