30 December 2011

Blog masak? ada boley ke????


Aku harap satu atau dua hari nanti blog aku bertukar jadi blog masakan..cewahh..tu harapan menggunung la kan..harapan membukit mcm blog yang sekarang ni la. Bukan apa, selain leh cuba masakan orang leh gak kongsi resepi ye dak? Kenkawan jangan gelak ye..walaupun aku on off diet, tapi mencuba tu tak salahkan. Lagipon da tiba masanya aku jadi mak-mak yang 'perlu' ke dapur..hehehe gambar2 ni aku cilup kat blog Dapur ibundo. Pinjam je..bagi terliurrr.. ekceli bahan-bahan yang rumit tu la sedap kan masakan. Selama ni aku suka cari resepi2 yang ringkas je. lazy le katakan..nak cakap melayu malu plak kan. Yele nak cooking2 ni tunggu ujung minggu le..klu ari biasa selalu mak le yang terjah ke dapur dulu. Aku kemudian. masak ala-ala kadar jek. macammmmmmmmm goreng nugget untuk rakyat jelata.





1 orang bagi coklat :

rizurahomemade.blogspot.com said...

blogwalking..jemput singgah blog baru
http://rizurahomemade.blospot.com

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™