20 December 2011

Melaka to Johor part 2

Selesai sudah perjalanan utara ke selatan dan selatan ke utara. semuanya selamat tiba ke destinasi walaupun agak terkilan juga la sebab tak dapat nak jalan-jalan n naik taming sari masa kat melaka huhu. Just tengok dari dalam kete aja la. Pe nak buat kan... Masa kat johor memang best, pemain kompang n penari zapin dia wat aku teruja giler. 1st time lorr tengok, time aku kawen pon ada gak penari zapin..tapi mana leh lawan johor ori punya !! Mia?? hurm kat johor dia dapat belajar perkara baru..asik gelak memanjang. pantang orang panggil dia 'gedik'..terus gelak, macam paham je apa orang cakap kat dia tu hehe.. aku rasa gumbira sebab dah lama aku tak tengok family ayah aku bersatu camtu. Actually da lama ayah aku tak jumpa kakak dia tu, akhirnya jumpa gak kan..terharuu..kalau xde kenduri kak intan tu, bila lagi deme nak jumpa kan. hurmm betul..betul..betul.. so, selamat pengantin baru buat kak intan my kazen


















Antara gambar-gambar kenangan penutup tahun 2011 huhuhu..

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™