20 December 2011

Mia dah makan !!

yeye mia dah mula makan !! aummm..balik je keja terus aku pi farmasi cari nestum untuk dia. huhu seronok tengok dia makan. Tapi aku yang tolong perabih. Dalam aku dok suap2 nestum dia geleng2 kepala plak. aku bantai gelak la, aku cakap la "napa mia, xmo dah ke dok geleng2 pale"

Dan yang wat aku musykil tu, pas dia geleng pala terus dia tutup mulut takmo makan dah nestum..aii kebetulan plak si mia nih.. lepas ni boleh la beli macam2 perasa. Nasi? hurmm mak aku cakap bagi nestum dulu dalam seminggu baru wat nasi untuk dia..aku pon iyekan aja lah. anak sulung mana la nak tau sangat weh !! belasah je la mia..janji mia sihat aje2 !!


Hari ni ari pertama misi aku. nampak gaya macam berjaya je haha..terpaksa aku men'detoxs'kan badan aku ni. Xde plak aku lapar. pagi tadi pon aku makan bijirin untuk diet tu ngan milo o. Tengahari makan roti je. malam xde plak aku makan apa..xdan nak masak utk diri sendiri..lupa nak bli sayur sebenarnya. kikiki..padan muka !!

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™