22 December 2011

Onyah + Friendster

Cer malam ni haruslah pasal anak aku si 'onyah' tu hee. Tadi onyah n ayahnye jemput aku balik keje, hurmm sampai kat rumah aku godek2 biskut rusk perisa pisang onyah tu. Err dia makan brapa sudu je pastu buat aksi geli geleman. Alamak !! onyah takmo makan ke? hurm rupanya dia geram, yela kalau susu laju je masuk dalam mulut dia. Kalau dah nestum lambat le masuk kat tekak dia tu..terus dia menjerit. 


Aku pon apa lagi sumbat le susu, ha terus tutup mata nak tido. Alahai kesian onyah ibu ni ye. Tak pe lah, onyah tak makan ibu tolong makan ek. Plan husben aku arini nak bawak mia pegi sunat. 


Tapi kesuntukan masa lorr, so tukar plan B..beli barang dapur. Esok baru pegi sunat onyah cayang. Pampers mia da tukar ke saiz M..terujanyaaaa..kemudian susu pun dah tukar Step 2..hehe suka suka sebab makin murah kikiki..oppps mia jgn kecik ati ek. Untuk mia apa pun boleh. Sebab tu le ibu beli buku besar kat mia, bacanya tak pun. Saje suka-suka kan ati nih hehehe. Sekarang mia n ayah dah tidur, so aku pe lagi layan blog la, tetiba aku teringat kat friendster aku. Rindu kat blog friendster tapi sayangnya friendster da jadi pusat permainan plak dah. eeeeiii hancur hati aku nih. Kot2 la boleh cilup gambar dulu2 yang aku letak kat sana. 


huhuhu. Aku dah godek2 kot2 jumpa balik gambar dan blog aku. Tapi xde pun, keciwa lolololololo. Layan fb cam da bosan plak dah. so layan 'goblog' lagi bagus. Leh wat sesi meluah luah apa yang patut kan !! oo lupa plak, arini misi aku untuk 2 hari berjaya hehe. 


Tapi yelah aku rasa makan conflake K tu memang kenyang dan arini aku tak dan nak makan sayur lagi, alamak kekurangan zat la aku nih. Jangan jadi orang lidi udah la. Da le nasi tak makan, sayur x makan buah apa lagi kan. eh xleh jadi, kena wat reminder nih. Esok pastikan masak menu diet hehehe baru le betul ye dak !! jam dah kul 12 malam..bantal pon da memanggil2..so titoo dulu lah..

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™