24 December 2011

Pagi sabtu + Tragedi cili kering

Bangun pagi tadi terasa happy sangat, tak tau la pasal apa. haha mungkin sebab arini aku jadi surirumahtangga kot, sok dah keje. Tapi yang x sronoknya, sugar daddy aku plak keje arini. Nampak gayanya tinggal aku n onyah la ek. Selalu aja kena tinggal huhu. Pe la nasib aku ni !! takpelah aku da biasa kena tinggal..N aku bersiap2 pi kedai, tapi ujan la plak. So pe lagi aku bawak le kete kesanyangan ayah aku tu..terror tak aku? Kekadang aku ni belasah aja, tapi time penakut. Stereng kete pon aku xmo pegang. Pas ni kena blaja bwk kete laki aku lak. Ciann laki aku tuu dapat bini penakut !! opsssssss...

Selalunya sapa yang ada kat umah, dia la kena masak kikiki. So mak aku keje, aku la yang masak. Arini aku nak try wat nasi minyak hujan panas. Tekedek2 le aku pi kedai arini dan paling mengejutkan aku tadi masa nak bayar. Aku tengok aja screen cashier tu. Dia tulis cili kering RM 14.00. Aku diam lagi, tapi dalam ati macam something x betul aja. err betul ke ayat aku tu? aku tanya cashier tu betoi ke cili kering ni RM14? konfiden aja dia jawab betul. Aku amik resit dia dan blah. Sampai kat rumah, aku tengok lagi cili kering aku yang x sampai 1 plastik pon aku amik...aku bagitau ayah aku. N sepantas kilat aku telefon kak ju yang keje kat kedai tu jugak. Dia suruh bawak cili n resit. Tada nak tau jumlah sebenarnya????? hurm RM 1.50 je lorrrrrrrrrrrr...ishh lega aku...agak2 la cili kering RM 14. sedangkan aku beli daging RM 9 je wehh..




0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™