10 December 2011

Puding oh puding

Balik dari kerja sepantas kilat aku mengodek dapur. 1st aku buat puding karamel tanpa telur tu. Sekejap aja da siap, tapi yang frustnya. Tak gedik pulak puding aku, kejang aja rupanya haha. 


So otak aku mula memikir kesilapan-kesilapannya, mungkin air terkurang sebab aku memang sesuka hati mengurangkan air tadi. Tak apa percubaan pertama gagal. 2nd lepas buat puding aku goreng bunga kobis salut tepung pulak. hermm yang ini, gerenti jadi hahaha licin kena sebat. 


Kalau orang tak biasa makan mesti nampak pelik tapi percayalah sedap giler. Gambar tak ambil pulak alahai, kalau tak boleh tunjuk hehehe..next time lah !!

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™