10 December 2011

Sebelum ke KL

Tadi dekat opis aku ngantuk tahap gaban. aku rasa gaban pun tak macam ni hehe. lalok-lalok aku tadi, yelah panas lain macam harini. nak buat HRMIS line tak clear pulak. Tensennya dah la aku nak cuti minggu depan. Balik rumah, sugar daddy aku tolong pasang khemah kat rumah pengasuh mia. Esok ada kenduri. 


Dan waktu ni, aku dah bersiap sedia untuk bergerak ke KL tapi sugar daddy belum pulang lagi dong. Mia pon dah tidur sambil nyot-nyot botol dia hehe. Aku pulak kat dapur bukak muka buka haha. Hebat betul ibu zaman sekarang kan. Sok aku balik ke manjung, sehari je ke KL ada kenduri kawin sepupu sugar daddy aku. Minggu depan kami ke melaka sepupu aku kawin pulak. Fuhh berjalan saje bulan ni.

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™