03 December 2011

Tasya wedding

Abaikan aja la ye kalau korang tengok gambar 2 tone nih. maybe tak abis loading lagi aku da klik klik. lambat le katakan, arini 3hb kawan baik, rakan serumah, rakan seperjuangan di langkap dulu akhirnya kahwin ngeee...sanggup aku tak pergi kelas fotografi arini sebabkan kenduri ni lah. Masa wedding aku dulu, dia la banyak susah payah untuk aku..terharu gitu. Sebelum aku nikah, sampai aku nikah, n sampai aku naik pelamin dia masih dengan aku tau ! terima kasih ye natasah. Jasamu dikenang ! semoga berbahagia selalu.
 Bergambar dengan kak nida, puan ita n mia


Majlis pernikahan tasya, terharu tengok gambar ni..tumpang gumbira !!

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™