20 December 2011

Tidakkkkkkkk !!!

errrrrrrrrrr tidakkk !!! tak prasan aku selama ni badan aku dah jadi camni huwaaaa mia tolong ibu..bila nak kurus mcm dulu. tengok..tengok aku sekarang ni..tapi aku perasan aku kuat makan..macammana nihhh..baru je aku baca info kat majalah wanita..berjalan selama 30 minit baru dapat hilangkan kalori sebiji karipap..pehh..kalau berjalan 20 minit baru dapat hilangkan sebiji buah pisang..err buah pisang je wehh..kat pewot ni..bapak pisang pon ada..huhuhu..rumitnya.. kalau taknak ada kalori minum air kosong la ek ! hurmm sok nak diet lahh..harap kenkawan tak gelakkan aku kalau aku masih makan nasik kikikiki....


 Gambar aku terkini berat dan umur mia 6 bulan


Mia tulun..tulun..ibu makin gemuk..

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™