30 December 2011

Udang galah teluk anson

Sesi melawat teluk intan sudah bermula !!


Onyah tak berbaju sebab kepanasan

Tengok gaya onyah, rupa model pokok munge dah..ni edisi melawat dapur pakcik aku. Belakang ni ada sungai tapi time ni kering takdok air. Ekceli umah dia duduk ni umah setinggan. Tapi nampak je setinggan, kalau tengok kat dalam mesti x caya..bagi aku cantik walaupun keadaan umah dia kecik..tesusun rapi le. Alang-alang pi cari udang galah sampai ke teluk intan so pe salahnye melawat sedara mara ye dak?. Yang sedihnya cari udang galah tak jumpa tapi jumpa daging kambing lak. 2kg RM 42.00 !! gluppp..mak aku kata daging kambing kat tempat aku tu..lemak je lebihh..

Tengah jalan2 cari udang kat pasar teluk intan tu..ni la 1st time aku tengok ikan yu cicak. Mak aku kata sedap..errr aku plak geli nengok..yele rupanya sebijik ikan joss dalam pilem tu. Tak tergamak plak aku nak makan hehehe..gambar tak amik plak, rugi rugii..

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™