30 January 2012

Blue to Pink




Semalam biru harini pink plak blog ni? heee ekceli aku mintak cik nurul tukar layout aku ni.  Walaupun pink bukan pilihan pertama aku tapi memandangkan sejuk mata memandang..layan zass aja lah. Aku suka ngan blog  baru ni. Terima kasih la kat cik nurul editor blog aku nih susah2 layan customer yang banyak songeh ni hahaha. Bukan apa, dari aku memendam rasa tak lena tido..baik aku berterus terang ye dak? So, sesiapa yang nak edit blog leh le ke blog nurul chumel. Rupanya, ramai seangkatan ngan nurul ni yang amik service edit blog. Woww..memang kreatif lah..aku pon x terfikir, ngan cara ni leh menambahkan lagi pendapatan..
KLIK TO NURUL CHUMEL

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™