07 January 2012

Cuti mesia ke Terengganu ??

Pagi-pagi lagi aku dah bukak blogspot cari menu ayam berempah. Aku da lama tengok resepi tu kat blog kak lina pg. So aku dah buat dengan jayanya. Tapi juri awam telah mengondem aku punya ayam. Katanya kurang pedas n kurang garam..alamakk..tu kata juri awam A, juri awam B plak..asik dok tanya macammana aku buat...maknanye okey la kot.  Aku wat sambal belacan moden punya..pun dari blog kat lina tu jugak.

Sedap gak la lain dari penah aku rasa sebelum ni. Special sebab dia goreng dulu baru tumbuk. Taktau la kalau aku yang jakun hahaha. Tapi tu la benda baru yang aku blajar untuk hari ini. Ayam goreng rempah + sambal belacan goreng. Gambar tak amik, mood tak baik..

Tadi aku telah melanggar undang2 kalori aku. aku telah menelan 2 ketul ayam rempah, sikit kerepek pisang n sambal belacan..cayookkk !!!! Aku harap untuk arini je gitu ek..jangan wat lagi..xpe xpe..dok umah camtu la..ada je mereka-reka nak makan apa opss lupa, dan aku telah menelan ABC juga di marina tadi blupp blupp..sok keje..so no food..no oil..no santan..hehe.. 


Tengok le ayahnye, pakaikan serban kat onyah..aduhh..dah la muka tu takde muka gurl..hehe..pakai skirt pon orang kompius..ni gurl ke boy !! hehe


Umur mia time ni dah 6 bulan lebih..berat??? hurmm xtau lagi..bulan depan baru timbang.  Pelajaran dia pada 8hb jan..pandai pegang botol n minum sendiri..wahhhh dah berdikari..tu pon kena tengok..kekadang..puting bukan sumbat kat molot tapi sumbat kat dahi plak..pehtuu picit puting botol sambil wat kicap..

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™