12 February 2012

Basic mekap @ Jisma Kasih


Photobucket
Kelas mekap basic yang aku amik kat Jisma Kasih tadi memang best..sebab tak ramai orang heeeee
Ada 6 pelajar je..cewahh termasuk le aku huwaaa...

Takot gak kan kalau2 aku mekap rupa BADOT SARKAS..
Tapi nampak gaya idak le sampai gitu...nampak gak la rupa orangnya heee... So, dah taw basic mekap camne kan.. Kalau orang cakap, buat apa nak blaja mekap..senang je..

Memang nampak senang..tapi susah jugakk ek..yele 1st time pegang berus mekap..selalu tepek ngan span je..guna brush lagi easy le omputih kata...

Ni gambar ori memang tak pakai apa2 bedak..sebab dah tau kena tenyeh muka kejap lagi...


cikgu famie tengah mengajar heeeeee


selepas mekap n sebelum makan harus le posing dulu..
Kalau tak habis le liptikkk


Dapat sijil lagi taw..kau ada ???


ni le cikgu aka kawan klas aku masa tingkatan 1 cayokk famiee


0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™