25 February 2012

Kenapa 'kakak' ?


(Gambar kat atas tu perhiasan semata-mata..takde kena mengena dengan cerita..)

Kenapa aku suka panggil gelaran KAKAK kat orang yang aku belum kenal sepenuhnya? 

1.  Mesra alam le konon..
2.  Tak tahu umur..main bedal je..
3.  Perasan muda..
4. Muka 'kakak' nampak mature...hahaha

Tu la salah sebab aku suka panggil orang yang aku baru kenal dengan geralan KAKAK..
 bila dah tahu biodata KAKAK tu baru la tahu..
sebaya rupanya tak pun, muda rupanya..
selalunya memang camtu lahh..dah ramai yang terkena dengan aku ni..
bila ada yang imbas2 balik..deme pun pelik napa aku panggil deme kakak..hahaha
sebab aku memang spesis perasan MUDA MUDI..

Ada yang best tu..sampai sekarang aku panggil 
kawan aku ni KAKAK.. dia pun iyekan aja walaupun kami sebaya

Photobucket

1 comment :

  1. hihihi ok la tu,hormat apa,daripada panggil org dengan oi,pssttt...eeeee..geram kalau jumpa org yang tak tahu adap sopan...huhuhu

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™