24 February 2012

Nak buat ke taknak??


Nak buat ke tak nak nihh??? Tapi hati ni da meronta-ronta tak tahan tengok KEK COKLAT...
Tapi aku kompius ni nak buat kek coklat versi ZAIMA ke versi MUNIRA...ada sorang blogger ni kata versi MUNIRAH tip top 5 bintang..perhh ayat tu buat aku terliuq..liuq..

Jaga kau kedai kek..kejap lagi aku pi serbu ek...
kali ni nak try serbuk koko van haunten..tudor dah jemu !!

Photobucket

3 comments :

  1. buat la... pastu anta kat saya sket ea... ok? ;)

    ReplyDelete
  2. sodapnyerrrrrrrr...hahahah..(follow me back k..time kaseh)

    ReplyDelete
  3. boleh aja razfira..tapi takot tak sempat sampai umah dah kena ngap hahaha..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™