20 February 2012

Onyah jatuh katil + sofa


Photobucket

Sebelum aku berlittle-little LIKE...hummm
opss bukan ini yang aku nak...Tapi star comey kat bawah tu..yang star kat atas tu sila abaikan..JUST CUCI-CUCI MATA je..

aku nak cerita pasal anak aku Ms. bucuk a.k.a Onyah
kali ni dah 2 x buat aksi terjun..
Sebagai ibu memang tak patut aku biarkan anak aku tergolek2 jatuh katil dan jatuh dari sofa..
Tapi serius memang tak disengajakan..Ibu mana tak risaukan..anak seumur 7 moon dah jatuh dari katil maa..

Semuanya berlaku dengan pantas kilat..sedar2 dia dah duduk kat lantai..aduss..harap aku lebih berhati-hati lepas ni.. cayang onyahh.. 



3 comments :

  1. ehh..
    7 bulan dh wat aksi terjun,,
    bahaya nie.

    ReplyDelete
  2. lepas ni kenelah berhati² biaserlah budak² baru nak merangkakkan.. dah ade aksi terjun..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™