17 February 2012

Rasa nak buat kek



Photobucket

Kenapa ye..tiba-tiba je aku nak buat......
`
`
`
`
`
`
`
`
`



Walaupun dah banyak kali buat kek coklat..tapi aku masih BELUM PAKAR lagi..kekadang jadi..kekadang  tak 'beberapa' nak jadi...ciss ayat nak sedapkan hati heee....

Aku hengat nak try gak wat kek KUKUS ZAIMA ni... cuma tu la, setiap kali aku buat kek..aku tak suka bubuh baking soda...haha..aku kan CHEF..so, pepandai je aku tukar resepi heee..
Tengok resepi dari ILHAM DAPUR ni..nampak EASY..nampak aja..hahaha

Tapi....
biasalah rakyat kat rumah aku ni, tak berapa suka sangat dengan KEK COKLAT..kalau aku buat, asyik terperuk je dalam peti..abis tu memang abis..tapi lama betul dia membekuu hehe..
MAYBE sebab aku tak keluarkan...mungkin juga ek !!

2 comments :

  1. wah sedap tu..bagi Aira sikit tau:)and good luck for the cake..

    ReplyDelete
  2. haha...ntah bila la nak buat kak...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™