22 March 2012

12:28 pagi


Patut lah mata ni berat aja..nak kata pakai maskara tak juga..
sekali tengok jam dah pukul 12.28 am lor..
ayooo.. pukul 4.30 pagi nak bangun sahur...

Alhamdullilah dah 3 hari aku berpuasa nazar..
Kalau takde halangan aku teruskan menunaikan apa yang tak tertunai..
InsyaAllah..moga-moga aku tidak seperti zaman muda mudi dulu yang tak fikir sebelum berhajat tanpa memikirkan kemampuan aku... insaf..insaf..

Ho..harini ari paling mengembirakan hati aku..
HARI GAJI maa...

Harini semua penjawat awam senyum sokmo la..
dapat gaji berjimba-jimba la..tapi aku berjimba untuk si kecik..
apa-apa pun dia kena dahulukan..
ayah n ibu follow kemudian hee....

Photobucket

1 orang bagi coklat :

norhidana said...

salam kenal...

hehehe mmg hari gaji tp lps dh langsaikan utang2 semua tinggal berapa helai je not 50 utk bt belanja...
huhuhui

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™