31 March 2012

3 in 1



Anak ibu ni dah pandai buat 3 in 1... 
jangan hengat kopi je ada 3 in 1..dak kecik ni pon boleh buat..
duduk..merangkak..berdiri..

sekali serentak dia buat..walaupun merangkak ada lah 2-3 tapak..tapi okey la..
janji ada basic dia..huhu cayang onyah..
sekarang budak ni dah pandai ikut apa orang buat.. kalau sebut TAKNAK..dia geleng kepala..
main chak-chak pun boleh.. macam tadi ayah dia sebut mamam..dia pun sebut gak..

La ni air liur dok meleleh-leleh..nak tumbuh gigi gamaknya..
pasni budak ni pandai gigit le..la ni pon pandai gak..pantang jumpa kepala lutut..tak kira sapa punya lutut..dia main sapu bersih punya !!



ni baru 9 bulan..
dah pandai godek-godek radio atuk dia.. kemas meja pon pandai dahh..
lepas ni mula la episod wat 'ibu onyah'...
menjadi tarzan wakakkaa


Photobucket

1 comment :

  1. Comeynyer dia...
    pandai posing tgk kamera...cair tengok!

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™