11 March 2012

Album lama



Aku lah pemilik blog ini..
mengodek album-album lama..
rindunya zaman dulu-dulu..nasib aku minah gambar..
ada gak kenangan..

Jangan ditanya waktu ini..muahaha..
time ni berat tak sampai 56 pon..caya tak??
PERCAYALAHHH !!! pinjam ayat ustaz Don 

kelakar betul aku masa ni ye..

Like this pic...hurmm walaupun muka sunburn time ni..
kuasa mekap mengatasi segala-galanya hehehe
maceh pak andam yang mekap aku time ni...gojoss(apa maksud dia ye?) 

ayu tak aku time nih..hee geli ketiak aku lorr...
orang kata muka aku photogenik..
dalam gambar nampak tak macam tengok 'live'..
kejam ek ayat tuu...tapi takpe..

sekurang-kurangnya 
merasa gak aku jadi photogedik..

Photobucket

4 orang bagi coklat :

Raz said...

wahhh sume comel :)

Unknown said...

maceh...sambil tunduk malu heeee...

Ckin Kembaq said...

gojoss tu maksudnya gojes la tu..hehe gorgeous..hahah

Unknown said...

heee gitu maksudnyeee...macehhh chiq

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™