03 March 2012

Animasi Seefood


Filem Animasi SEEFOOD..
Mati-mati aku hengat ni filem luar negara..
Rupanya MADE IN MALAYSIA...
wooo !!!!! memang tabik spring lahh..dapat info pon masa tengok 
NASI LEMAK KOPI O tadi..
bangga aku, malaysia dapat kelurkan filem animasi camni..

Lepas animasi UPIN IPIN dapat menarik perhatian dalam versi melayu..
yang ni versi omputih..memang sebijik kualiti macam oversea punya..
Cewah ulas-ulas camni macam le aku dah tengok ek..tapi tengok iklan pon aku dah terpegun wehh...
Katun dia pon comel-comel..tak sabar pulak nak tengok cerita ni..


Cerita ni akan ditayangkan kat cinema pada 08 MAC 2012..

Yang ni versi mana pula ek?





Photobucket

2 comments :

  1. tak sangka filem dari Malaysia.. agak2 lagi best dr finding nemo x? :)

    ReplyDelete
  2. rasa2 kalah fiding nemo tu raz.. hehe..hebat lahhh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™