23 March 2012

Ayam goreng masin


 

Jangan terliur pula...tu gambar cilup kat google ajesss..
tajuk kemain macam nak bagi resepi ye dak? 
bukan bagi resepi..nak bagi tau cerita kesah ayam je..

Alkisah...sejak aku puasa dalam seminggu ni..teringin bebenor nak makan ayam goreng kat satu tempat ni la... sebab sebelum ni aku penah rasa ayam ni waktu dia memula buka gerai..

Tapi memandangkan masa tu diet gegilar..so aku suh en. sugar beli dan aku just cubit sikit nak rasa..
hurmm memang menjilat kaki kau.. nak dijadikan cerita..bila aku dah nak tu..kalah mak-mak buyung kalau ngidam.. memang tak dapat buat apa..hahaha..
so dari sehari-sehari aku terjah kedai dia..asyik-asyik off..bila nak on ntah..bila on..ayam pula tak goreng lagi..

So..hari ni memang aku tekad nak ayam tu juga..en sugar kata mana buka lagi..
aku cakap tak buka tak pe..kita pergi je MC D..janji ayam..

Alih-alih en sugar dah belikan ayam tu..
tapi..

-

-

-

-

-

Aku keciwa..frust..tertonggeng bila makan..
Mak aihhh masin bebenor..rasa pun sama cam aku goreng ayam kunyit je..
dulu bau dia wangi je..sampai ayah aku pon kata gitu..
tapi mengapakah harini ayam tu tak seperti sebelum ni????

sebab dah laku ke?

atau 

sebab tak laku..so maleh nak buat betul-betul..
macammana aku nak sokong bisnes orang kita..kalau udah rupa ini..
so baik aku layan KFC ke..MCD ke..dah tentu rasanya memang turun menurun tak ubah..
adehh sakit jiwoo den nihh..

Photobucket

1 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™