26 March 2012

Buat ladybird guna batu sungai



Kretif betul orang ni..
hengat apam polkadot je boleh buat ladybird ni..
kat batu sungai pun boleh..dasat...

Sesiapa yang beli buku LAMAN keluaran april..korang boleh tengok cara-cara lukis ladybird ni kat atas batu sungai..aku teruja tengok ni sebab aku kan pencinta hewan..walaupun..hanya batu..
memandangkan ada unsur rupa ladybird haruslah aku gila tengok..

Nak buat..tapi tak tahu bila..kena cari masa..cari batu..cari berus..cari cat...wahh banyak kena buat..


Sebiji macam apam polkadot..tapi ni bukan apam ye..ni cik batu..



Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™