22 March 2012

Cursor + Shout Box + Border gambar berwajah baru


Shout Box aku sedang memerhatikan anda..hahaha
sebenarnya shout box aku sedang di 'REPAIR' ada masalah teknikal yang tak dapat dielakkan ..so aku pun terasa sunyi sikit sebab tak boleh baca kenkawan yang baik hati meninggalkan pesan kat situ..

Nampak tak cursor aku sekarang dah bertukar wajah..
tu hadiah dari sponsor termasuk la shoutbox dan shadow di tepi gambar tu..
Ekceli aku dapat hadiah FULL TEMPLATE..
memandangkan aku baru je bina blog ni dengan cik nurul..so memang tak patut la aku tukar template yang sedia ada ni...sebab aku 'beli'..kalau aku yang buat..aku tadah aja sponsor tu mengodek blog aku ni..

Jenuh juga aku pikir apa benda boleh ditokok tambah..
tak ambil hadiah tu sayang juga kan..dah la 1st GA aku join dapat..

So aku ambil keputusan minta En. Sponsor buatkan aku 
3 benda tu aja..okey la kan...dari tak ada..banyak sebenarnya aku nak minta..tapi cukup-cukup la apa yang ada sekarang...


Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™