17 March 2012

Growell (Prof Dr. Azizan)



 

Sapa pernah bagi anak makan nestum GROWELL ni?
aku baru beli untuk si kecik ni..sebab teringat kawan opis aku ada bagi anak dia makan nestum ni..
So, aku aku pun apa lagi kan tergedik-gedik la nak beli...

ni antara fungsi dia..

Makanan bijirin beras dan melukut, ditambah garamtisu biokimia. Menolong penghadaman dan menambah selera, menjauhkan kembung perut, sembelit dan ragam tangis, menyenyakkan tidur, membantu membina darah, tulang, gigi, menguatkan otot dan sendi, menghindarkan penyakit kulit, membantu perkembangan akal yang cerdas. Amat baik untuk bayi dan kanak-kanak berumur 3 - 12 bulan. 

Salah sebab aku nak cuba nestum ni sebab onyah kan rajin benar sembelitnya..tu nak cuba tu..lagi satu untuk menyenyakkan tidur..sejak 2 hari ni..mata kemain ngantuk tahap gaban..tapi gagah dia bangun nak main..tak kira la malam ke siang..sudahnya aku yang tertidur heeee..tang tu tak dapat le aku nak tolong ye..udah terbabas nak buat macammana..risau juga..dia main sorang-sorang..tup tup tup jatuh katil...
sapa nak jawab tu ??

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™