23 March 2012

Novel keluaran PTS (E untuk...)


 

Aku ni bukan la pengemar novel..tapi sekali datang mood novel...
memang tak hengat...

Macam biasa la..kalau nak cari buku..cari aja kat perpustakaan mini adik aku tu..wakakaka..
dia memang hantu novel..so dalam banyak-banyak tu..aku tertarik dengan COVER NOVEL ni..

E untuk....

Tajuk sempoi..
bila buka dalam..eiii memang teruja nak habiskan baca..sebab banyak lukisan cute miut..
cerita pun takde la serabut dengan cinta.. apa yang aku suka dengan semua novel keluaran PTS... 
sebab cover dia cantik.. so aku harap ALAF 21 perbaiki persembahan sesebuah novel tu..novel alaf 21 memang tip top..tapi cover dia pula tak menarik..

ni contoh keluaran PTS yang aku suka..

 

Photobucket

3 orang bagi coklat :

Ieymah Ismail said...

mcm best ja..nak pinjam pun jauh..aish..minat novel!! :)

Unknown said...

best..tapi tak tebal novel nyee dia arah2 novel untuk pra dewasa hehe

Unknown said...

tu novel remaja kan..sbb tu citer dia relax ckit..btw, cover novel kaki novel pon cntik2 jgk..

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™