31 March 2012

Sekitar Majlis penyatuan 2 jiwa



Hari ni ada majlis penyatuan dua hati kat depan rumah aku..
khemah tu dia.... 8 khemah..so senang le aku berprojek..
bukak pintu terus duduk kat meja makan hahaha...

Jahat no...

ni masa kat umah pengantin....
Comeynya kakak yang pakai baju biru tu..
ni sebelum pengantin disandingkan..so aksi candid-candid wit onyah sedang dijalankan..
kesian lorr dak kecik ni pakai baju ni..terpaksa rela kan..ibu pakaikan..onyah tadah aja..

pendek kata panass ibu baju ni...

Jenuh juga paksa dia pakai kat atas kepala tu.. asyik nak buka je..epppp tak leh buka-buka..babab nanti..


Onyah telah 'diculik'... so sesi pengambaraan terhenti seketika..tu kakak baju biru yang culik hahaha



Ni hari pink ke? hurmm ntah le..aku pun macam terlibat sket..wink..wink..


Suka tengok gambar ni..dulu onyah tak merasa naik buai ala-ala wonderland ni..so aku
bagi dia naik dengan muka tak malu muahahaha...pinjam ye mak pengantin..jangan marah..
suka la tengok buai ni..bunga besarrrr punya


Memandangkan ahli keluarga pengantin ni asal dari johor..harus le ada TOL ye dak??
memang banyak tol lahh.. ni tol terakhir..kalau tak bagi..jangan harap pengantin laki dapat naik pelamin hahaha... nak aja aku letak onyah kat tengah2 tu..kot-kot dia pon dapat TOL gak heee...


Ni la pengantin pompuan.. ayu gitu...tema oren putih..pelamin memang super cantik...
zaman aku idok le merasa pelamin rupa ini ye dak...


ni opah onyah..geng marhaban..so kena la wat keje lebih hehehe..
nanti aku dah tua gini le gak..muda muda ni idok le join lagi..


Photobucket

2 comments :

  1. comel la baby tu...ahaks..Aira memang suka ngan baby...bak sini baby tu:)

    ReplyDelete
  2. @AIRA
    hehe..huhu berpisah 2 saat pun dah sedihh aira..nak mai sini

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™