07 March 2012

Terima Kasih Pupel Liyana


Ingat tak aku pernah iklankan Peraduan
PUPEL LIYANA MEGA GIVEAWAY dulu ???

Ingat tak????? hengat la balik......pleaseee....
Hati aku tengah kembang 6 mangkuk bila tengok 
nama blog aku terpilih sebagai pemenang dan akan disponsor oleh blog Arif..

Hadiah merupakan FULL TEMPLATE DESIGN..
aku menghargai dan mengalu-alukan adik ke abang arif mengodek blog aku ni hehehe
Terima kasih Kak pupel..ni 1st time join contest kat blog..



Photobucket

3 orang bagi coklat :

Ieymah Ismail said...

tahniah..acik tada rezeki lg..hii..

Unknown said...

maceh acik..xpe cuba lg..ni pon rezeki mia si kecikk ni...

suzie rahman said...

salam. taniah rezeki awak...cntik r blog pas ni.sk pon dh cntekk

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™