26 March 2012

Tesco pagi-pagi buta



Pagi-pagi lagi budak kecik ini telah di hangkut ke tesco...gara-gara terjaga..
Aku memang dah siap..tengok-tengok ini budak sudah duduk kat atas katil..ayah dia pun sedap tidur..
so..edisi hangkut le jawabnye..

Dengan tak basuh muka..tak mandi 
ke tesco le dak kecik ni...belasah aja la onyah..lagipun opahnya da setat kete..tinggal nak jalan aja..
ni 1st time tau pi terjah tesco pepagi buta..hajat nak beli kemain..bila dah sampai tesco..nampak itu ini tak hengat dunia dahh..


Pertama kali duduk dalam troli..alahai kecik je budah ini ye..
mula-mula senyap je la duduk dalam tu..lama2..pandai pula minta dukung...


Opah tengah pilih udang terbaikk dari ladang...
kira murah juga la udang tu semalam..besar-besar lorr


Tengok saiz le pulak ek..XXL..hurmm tak rugi pi tesco semalam..cewahhh



Ni bukan gambar balik dari tesco..ni gambar lama..tetiba terjumpa ..so post la kat sini..edisi dera onyah..
Onyah kena pakai tudung ye..ni makcik dia punya keje la ni..takde orang lain dah..


Photobucket

1 comment :

  1. besarnya udang...memang murah tu..kalau kat pasar pagi biasa tu mau RM20 sekilo tu...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™