11 March 2012

Y-pad untuk Onyah


Tengok anak ibu ni...
baru petang semalam tengok dia acah-acah nak duduk..
Alih-alih malam tu dia duduk pulak..terkejut aku..
Alhamdullilah...akhirnya tanda-tanda semakin membesar terserlah..

Ni gambar hari pertama tau dia pandai duduk...
hengatkan dia goyang montot nak merangkak..rupa nak duduk..
cayoklah anak ibu.. masa ni 10 mac 2012 berumur 8 bulan steng...

Ni ayah onyah tengah 'soundcek' sistem y-pad hak milik 100% onyah yang punya..
Tapi ayah dia yang lebih ni..main dulu..yele masa kecik dulu mana dapat ye dak? 
untung la budak sekarang ni..

Onyah : "ayah bila kita nak dapat main ni..dari tadi ayah je yang main"
Ayah : "kejap la..ayah nak tengok sound dia okey ke tak"

Tak dapat main y-pad main remote lahh

akhirnya ayah bagi juga onyah main haha..
apa lah ayah ni...

Akhirnya setelah menunggu 40 jam..

Kemain seronok anak ibu yek..

muka eksen onyah bila dapat main permainan baru dia..huhuhu 
cayang onyahh...
Photobucket

2 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™