15 April 2012

Alergi Antibodi



Fuhhhh bersawang dah blog aku ni..
sejak gempa bumi aritu, sampai la harini baru nak menjenguk balik..tetiba rasa takde masa pulak dahh...

Masa kejadian gempa bumi rabu yang lepas (11 April 2012) 
aku bawak dak kecik tu ke hospital..ayahnye syak demam campak..so tak sedap hati tengok merah2 mukanya.. dah jumpa doktor baru la tau..tu bukan demam campak..

TAPI....................................
alergik ubat lorr..onyah kan demam..so, sejak dia makan antibiotik tu muka merah2..
dan-dan doktor suruh stop dari makan apa-apa ubat..
lega aku dengar..

tu satu stori..stori lagi satu..
gambar kat atas tu...gambar geng sekolah aku...perhh
masing-masing umur 28tahun..muka maintain je macam zaman sekolah dulu..cuma aku le..
dari 'slim' ke bab bab..kekekeke..


Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™