20 April 2012

Atas kura-kura ada kura-kura



Terjumpa gambar lama masa bujang dulu..
ni bukan la hewan peliharaan aku..aku tulun tengok aja..
comey tapi tu la..sekali dia 'yak'..or air tak tukar..tu dia baunyeee memang harum...

Dulu masa kecik-kecik aku pon ada bela spesis gini le..tapi labi-labi..
aku stail bela lepas dalam rumah..korang boleh bayang ke labi2 aku tu selalu menghilangkan diri..2-3 hari hilang tup tup tup..dia muncul..jenuh aku fikir..satu hari aku skodeng..lerrr dia rupanya jadi 'minah spy'..

sebab kebetulan haritu aku masuk toilet..sekali dia ada kat tepi lubang..aku heran mana datangnyee..
pastu 2-3 hari lagi dia hilang..pastu muncul tempat yang sama...
bila dia dah besar..ayah aku lepaskan dia kat parit mana ntah..dah tua gamaknyee dia sekarang.. 




Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™