19 April 2012

Boon cet ??? apa cer !!!



Penat seharian aku bertapa kat pejabat disana ada perhimpunan..taklimat..
Dan-dan pula aku sengugut pagi tadi.. rasa tak pergi pun ada..tapi selagi boleh..pergi aja lahh..
bulan ni aja aku peod 2x...tak tahu kenapa..tak pernah kena camtuu...takott nak cek..

..... O.N.Y.A.H .....

Dak kecik tu pulak tetiba bangun..dahh jerit "MAKKK....
aku ni bukan boleh dengar suara anak aku menangis..mula sedihh..hhuhu..ayahnye la terpaksa uruskan onyah ke rumah pengasuh..nasib depan rumah je heee...

Opppp tadi kat opis di sana....
ramai yang tegur kata aku mengandung lagi ke??? huuuuu tak tau pula rata-rata perhatikan aku sebab perut aku yang memboncet tuu.. yele..aku pun naik segan kan..tapi apa kan daya takut nak bersenam..baru 10 bulan..dah le operate..alamatnya kena selongkar almari cari bengkung balik la kot...

serius aku segan lorr..

bukan sorang...ramai orang...
hoo cakap pasai perut teringat baju aku yang dah 3 moon tak siap-siap..geram juga dengan aunty tu..janji sebulan..lepas aku datang dia suruh datang lagi..dah 3 bulan..masih juga tak siap-siap..hengat tempah kat area sini boleh cepat..maklum le baju 'makin membesar'... tu pun satu hal..aku sebenarnya malu sesangat dah pakai baju yang dah dikategori boleh buat kain buruk tuuu....

dugaan betul lahh.. tak pasai-pasai..aku jadi minah selekehhh..


Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™