06 April 2012

Demam April


Akhirnya SHOUTBOX aku dapat dipulihkan macam biasa..
lepas ni boleh le tinggalkan mesej dengan aman
ye dak?


Hari ni dah 3 hari si kecik ni demam..
ni pon baru balik dari ronda-ronda bagi dia lena..takut juga nak buat camni kan..
nanti mana tau..asal nangis je kena bawak jalan-jalan..
bukan apa..ni memang tahap gaban punya..mata si kecik ni dah ngantuk..tapi dia tak juga boleh tidur...

Tu yang kesian..bawak juga la naik kereta, dengan harapan dia akan tidur..
akhirnya memang dia dapat tidur sampai sekarang..
maybe demam..tak selesa la gamaknya.. tak pernah pula onyah jadi camni..
mungkin budak ini sudah besar lorr....


Dah la aku kena pergi kursus...tapi takpe la ayah dia ada..lega la sikit..
semalam aku terpaksa amik 'CK'..
mana taknya..pukul 4 pagi..badan si kecik ni macam air baru lepas masak..
takot woo.. tu aku tak mau amik risiko..baik aku jaga sendiri..
ayah onyah siap pesan kat aku sebelum dia pi kerja
" Jangan bagi badan onyah panas sangat..kain jangan basah sangat..panas je lap-lap badan dia"



Ni sebelum demam...biasa lah dah pandai hello..hello...
usia 9 bulan ni pandai pula buat macam-macam..



tadi pakai songkok atok dia..ni headband aunty dia bagi..
cute..maceh aunty..



Photobucket

3 comments :

  1. kesian onyah. huhu moga cpt sembuh yer. Amin..

    skang mmg musim org demam kot.

    ReplyDelete
  2. risau juga ye..bila anak2 tak sihat..semoga cepat sembuh ye anak...

    ReplyDelete
  3. even tgh demam pon still kelihatan comel...demam bola ni kak..ker demam mania..

    follower ke 130

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™