15 April 2012

Iklan Sustagen by Onyah



Dah lama mengidam biskut suji..biskut arab..sepupu makmur ni...
masa aku on diet ada le orang offer aku biskut ni..tapi aku tolak mentah-mentah..
tengah diet.. prinsip masa tu memang terjaga 

Sekarang dah tak berapa nak diet tapi masih lagi kurangkan nasi..
cewahh..makan la bila nak makan dan terpaksa..

walaupun biskut ni ada yang terlebih garing..tapi rasa bagi aku layan la...
tu nampak montot suji yang itam tu !! tu antara yang terhangit lahh..muahahhaa..
nak tulis resepi tak leh sebab resepi mak aku tibaii je..
ikut sukatan tin..


Oh cerita ini budak??
tadi aku ngan budak ni ada buat iklan terbaru "Sustagen versi Onyah"..
so arini memang terdetik nak buat juga nasi untuk dia..

Aku buat ada perasa punya..tumbuk bawang n tumis minyak sikit 
dan terjunkan ke dalam nasi dia yang ada ayam..labu n karot..
hurmm.. tau-tau la budak ni taknak makan takde perasa..

Suapkan dia tadi takde lak dia nak muntah..
tapi ada iklan sikit lah..
antara skrip yang aku hafal tadi 
"Makan lah sikit...."

nasib budak ni tak jawab balik "taknak....hotdog:"...hahah
dia dah kenyang sebenarnya telan susu je dari tadi..tapi aku suap juga nasi sebab nak pergi kenduri kawan aku tuu..kang dia lapar pula..

Tapi misi nampak nye berjaya.....lepas ni boleh le hantar kat pengasuh nasi spesel ye onyahh...


Photobucket

2 comments :

  1. hhahahaaha kalau dia jawab nak hotdog.. baru best!

    ReplyDelete
  2. betoi la tu kak raz... ni pon pening den...asik nak mainn je haha..tapi kelakar

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™