08 April 2012

Jumpa ular salai



Tadi jumpa bangkai ular...
ciann ular ni kena salai !!! tak caya???? caya lahhhhhh.....

Nampak macam ular tak?? hehe sekali pandang memang le nampak cam ular..
dua kali pandang rupa tali ye dak?

bikin suspen jek..ni idea ayah aku le ni..suh tangkap gambar ropia ni..
sejak onyah ngan ayah dia takde..jenjalan ngan mak ayah le plak..rasa macam x kahwen lagi kui kui kui..


< nak masuk gak..... >

Pandai gak mak aku amik gambo ni ye..hurmm lepas ni mak leh pakai tepon touchskrin dahh..hahaha..

Ooo..ada citer..ekceli masa aku dok berjimba-jimba tengok laut mengulung..
tertengok couple ni..ayat yang aku dok curi-curi dengar dari mulut sang lelaki ni
"kalau berani........buat lahh"..

Sah-sah makwe n pakwe ni tengah gaduh..eii nyibok lak kami berjimba kat situ..hurmm mana le nak taw kan.. tapi tak sure..laki bini ke..atau makwe pakwe..
Agak deme tak berapa nak selesa dengan kehadiran kami bertiga ni..
sang pakwe terus blah tinggal si awek ni..

sorang ke hulu..sorang ke hilir..laju benor pakwe tu berjalan..
tak pandang belakang dahh..si awek dok penjuru pokok..nangis gamaknye..

dalam 10 minit gitu..si awek tadi datang arah kami..tapi kesiann la plak..tetiba terpeleot..
abis baju kena pasir laut..ciannn..
dia tanya..nampak tak budak lelaki tadi pergi mana..aku pon tunjuk le arah sana...
terus dia blahh cari laki tuu..eii memang kesian lerr...dah le kena tinggal..terjatuh plak tu..
nak gelak tak sampai hati..tak baik..tak baik..

kalau aku dalam situasi tuu..menangis hentak-hentak kaki le jawabnye....
malu jatuh n geram kena tinggal..




Photobucket

2 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™