25 April 2012

Klinik time ...... (10 bulan)



Berdebar sebenarnya bawa onyah pergi klinik..uihh kemain tak duduk diam..tak macam sebelum n sebelum ni..asyik lah nak berjalan..kalau duduk je..siap la..

kesabaran memang tahap power rangers punya haha..
bajet sampai kat klinik dalam 7.30 pagi..so memang aku kerah ayah onyah bangun cepat...kalau tak..aduhh jadi kacang panjang aku..tak kuasa nak tunggu lelama..

Dah sampai depan klinik..tu diaaaaaaaaaaaaaaa klinik dah bertukar tempat..
dah satu hal nak cari pula lokasi klinik baru.. so, nak sampai pukul 7.30 pagi...jadi pukul 8 pagi...
tapi takpela..nombor pon tak banyak lagi..orang ke 10..hehe.. aku macam biasa la jadi minah skoden kalau sampai kat klinik..dok usyar nurse buat keje.. so, turn onyah untuk timbang..eii tak mo duduk diamm.. 
naik just 2oog jek.. jadi le 7.25kg..takpelah..asalkan berat tak turun dan lepas line kuning..

cuma panjang tu tak terpanjang...statik je gitu.nurse pun kata..bab panjang ni tak boleh nak buat apa..ikut keturunan ye... haha aku suka betul nurse yang nama ROSNANI tu..memang sporting giler...bahagia aku rasa..tak le macam nurse sebelum ni..makan hati sehh..

Next trip to KLINIK.... 28 Jun... misi kata..biar dia sambut besday dulu..sebab nanti kena cucuk kui kui kui......



Photobucket

3 comments :

  1. heheheh sapa2 nk gi kenek cek anak msti pg awal2 kan, kalu lwt2 haaaa beraturlah panjang nun tunggu giliran...

    nurse kt kenek nih kadang ada yg ok, kadang tu ada yg kerek, itu yg nyampah

    ReplyDelete
  2. memang pon kak..yang baik..baik le bebenor..yg kerek..perhhh berasap telinga niihh..

    ReplyDelete
  3. tp nurse skrg mmg byk yg kerek kak.....jgn kata berckp, tgk muka diorg pun kdg skit hati ni....

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™