08 April 2012

Onyah tinggal ibu



Suka benor dapat makan aiskrim..orang makan dia pun gedik-gedik nak jugak..
ni gambar awal bulan tak silap...

harini 8 April 2012 jam 4.15 petang..
onyah ngan ayah dia dah balik ke kl ikut nenek dia..
huhu sedih taw..kalau ikutkan hati taknak lepas..tapi takpe lah ayah dia nak bawa juga..

Pagi tadi sepatutnya aku kerja..tapi memandangkan..dak kecik ni meragam.. sakit tekak lagi kot..
aku apa lagi..sms le partner cakap tak dapat datang kerja..tak leh nak buat apa lor..
nak tinggalkan en. sugar pun kesian juga..yelah sepanjang aku kursus..tinggal gak dengan dia..
ish ish ishh..tertiba rasa 'tak bertangunggjawab' aku ni.. 



so, petang ni pun aku sepatutnya kerja..tapi kali ni bukan pasal onyah meragam..meragam memang la..tapi ni kes mak mertua aku nak mai..tetttt.. 
hengat nak pergi kejap..tapi tak leh gak..so sms lagi..serba salah juga..tapi adehh ni bukan alasan maa..ni memang takleh nak elak sesangat... 

So, memandangkan en.sugar cuti sampai rabu...dia amik kepututsan ikut balik ke kl..memula memang tak bawak onyah..bla bla bla..last kali bawak juga..



berat ati aku ni..sedihh..lepas onyah naik kereta..sebakkk..menangis le kejap aku..tapi cover line..
cepat le ari rabu ye..moga anak aku n en. sugar selamat dalam perjalanan..amin...


Photobucket

2 comments :

  1. alolo comey nyer dia~rasa cam nak cubit2 je pipi anak sis ;)

    ReplyDelete
  2. alahai..jangan cubit..kang kempis pipinya hehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™