15 April 2012

Selamat pengantin baru (eka)



Selamat pengantin baru buat kawan terbaik dari ladang...kelas ko maria....santekkk..malu2 atas pelamin ye.. cehhh ... rasa le apa aku rasa dulu..senyum macam nak krem mulut ni..

ekceli aku tak dapat nak datang awal..tak dapat nak tolong ko...tolong tengok ko kawen hahaha dan
just dapat tengok rombongan ko semalam keluar dari masjid.. aku kira 30 minit je lah korang kat masjid tu..
sebab masa aku odw balik rumah dari tempat kerja ternampak rombongan ko keluar pukul 3.30 petang..cayokk...

Tadi kemain excited nak masuk rumah pengantin..sampai tersepak someting like batu hehe
cover malu wehh..alih-alih laki aku pon terbuat aksi yang sama..aku pon bantai gelak kat dia..padahal aku pon kena..alahai eka..ko kena repair penghadang pintu umah ko tuu..kalau tak ramai le tersungkur..


Terlepas nak tengok aksi berarak..aku rasa kenduri kawin kawan aku ni memang pecah rekod..
pukul 12.10 ke 12.15 t/hari camtu lah pengantin laki dah datang..lagi cepat dari kenduri kawin aku dulu..cehh tak dan aku nak jadi kameraman cap batu bata..

apa-apa pun tekak aku dah selamat makan kenduri nasi minyak ko..
maceh la ye...moga berbahagia selalu..dah jadi bini orang ko....

wehh sori sesangat kat akak ipar ko..tadi aku tak tertegur dia sebab tak cam wehh..mesti dia hengat aku sombong bangat...bukan gitu dong..


sweet gambar ni..





Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™