27 April 2012

Susu naik harga pulak dah...



Hati sudah berbunga-bunga ler sebab gaji naik lorr..tapi ada benda yang buat bunga aku layu seketika muahaha
elok aku dok beli susu kat tempat biasa...tauke kedai tu kata..

"susu anak u nanti naik 8% bulan mei nanti"....

fuyoooo aku ngan terkulat-kulat macam cendawan busuk tu cakap..
"hahh kerajaan naik gaji..susu pun naik ke?"..

aduyai... mau aku tak jadi cendawan busuk malam tuu..sedih pilu cewahh..
nasib la anak aku lagi sebulan je minum susu ni..pehtu serta merta aku akan tukarkan dia ke susu ni...


tu pun tengok keadaan perut anak aku tu le..kalau idak..jadi power ranger dulu muahaha

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™