26 May 2012

Bengang tahap gorilla


Mood bengang ni tapi sempat layan blog..
baru balik kerja so singgah kat kedai Wau Matahari yang dipenuhi dengan pekerja2 thai.. muka dah comey tapi macam hampeh gak la..aku minta bubur satu..kemudian duduk sementara tunggu..

Tapi macam tak leh jadi je, dia dok bagi kat orang lain yang datang kemudian dan bungkus nasi ayam..kemain lama aku tunggu..pehtu mana leh tahan..aku pun tercegat le kat depan dia..kawan dia tanya nak apa..aku cakap bubur.. tak juga buat untuk aku..pastu budak yang aku minta bubur memula tu tanya kat aku lagi nak apa..

adehh mau aku tak hangin tahap gorilla...

aku cakap nak bubur...tadi dah mintak.. terus kawan dia hangin ngan aku gamaknye..hempas2 mangkuk untuk nasi ayam..ceh macam aku heran lorrrr... tak suka sila la balik ke thailand ye..kat sana boleh la ko buat camtu...

dah la bawak ayam golek ala ayam yang gantung2 tu tak bubuh dalam talam ke apa ke..main bawak camtu je..siap kena sampah lagi..bukan dia perasan..aku perhati je..memang hampeh kedai makan tuu..

Photobucket

1 orang bagi coklat :

norhidana said...

kalu akak lah terus akak cari dia nyer supervisor dik, komplen pastu mmg last lah akak dtg kedai tu...
itulah kadang2 yg pekerja dr luar nih, dhla tak reti adap, kurang ajar lak... geram je kan

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™