01 May 2012

Diari berjalan semperna Pesta laut Pulau Pangkor


Ohh tidak teringat cerita 'acara walk big woman' acara berjalan satu pekan lumut semperna hari tentera dan pesta laut pangkor.. malam tu memang dah semangat gila..stanby baju n seluar sukan yang baru aku beli semperna acara tu la..

nak dijadikan cerita..kawan aku telefon..aku tengok jam pukul '4 pagi'..

"weh yan..korang tunggu kat opis kan?..aku dah ada kat opis..tapi takde orang"

"sekarang pukul berapa?" tanya aku..

"pukul 7.30 lah"...

"hah???? 7.30?? wehh aku baru bangunn ni...:.

"ko baru bangun?? takpe aku tungguk ko kat opis"..

"tuuuu...."...talian di putuskan..

apa lagi jadi lipas kudung le aku..acara start pukul 8 pagi maa..mandi ala-ala koboi le aku..merempit ke opis sekali tu diaa...geng walkathon dok tunggu aku..pehh malu tak terkata sebab aku la penyebab lambat bergerak..konon 7.30 pagi..maaf ye kenkawan..acara tak disengajakan..dan2 pulak jam telefon aku yang sepatutnya pukul 7.30 pagi tapi masih pukul 4.00 pagi..

Kami sempat jugak la sampai kat acara tu tapi acara tu hampir2 nak dirasmikan oleh..


fuhh selamat sempat..kalau tak lagi lah aku rasa bersalah kat kenkawan yang tunggu....
dan aku adalah peserta top 10 kebelakang..cayokkk..dapat juga nama..ekceli MB pun join sekali berjalan..tapi geng beliau lagi laju berjalan dari kami..so apa nak buat..terima la dengan redho dengan anugarah top 10 kebelakang tuu..

yang paling syiok my sugar sudah sekodeng la..dia pun terlibat masa acara tu berlangsung..tapi tak tahu dia terlibat part mana..maybe secara langsung atau tak..aku baje t dia jadi moskot navy tu je..hehe tapi katanya bukan !!!!

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™