22 May 2012

Gigit kat Dagu


Gigitan pertama dari onyah..ohh budak kecik tu mentang2 tumbuh gigi taring..
pandai pulak dia gigit dagu aku...yang pasti aku tak marah tapi lagi gembira..sebab dah ada gigi satu..satu lagi gigi taring nak tumbuh..siap le..sapa pulak jadi mangsa.. so tunggu gigitan kedua dari onyah....

Semalam pergi klinik..lega aku dengar..doktor tu kata onyah cirit sebab NAK TUMBUH GIGI.. fuhh lega hati ni..hengat kan apa la sebab kami semua kena ceri beri juga...betul lah 'doktor' tu kata ceri beri boleh berjangkit..pehh punya la tak percaya cakap doktor.. maaf doktor..selama ni memang tak tahu pulak cirit birit tu boleh berjangkit..

doktor tu tukarkan susu onyah.. kepada susu

khas untuk cirit birit barangkali.. dan dia bagi ubat sakit perut..sebelum ni aku pi klinik lagi satu..dia kata cirit birit untuk anak aku memang takde..atas nasihat kenkawan aku suh pergi ke klinik yang ni.. akhirnya..keputusan cirit dia dah takde..setakat jam 9 malam ni lah..alhamdulillah..moga2 reda lah ciritnye tu..kesiannn...

Photobucket

1 comment :

  1. wah2 pasni sapa lah jd mangsa onyah lg yek... hehehhe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™