29 May 2012

Mata ku RED ^_^


Sejak pagi Ahad aku sakit mata..taik mata jangan cakap lerr..penuh..sampai bangun pagi je kena kopek mata ni.. memang tahap gaban mata aku ni..

Dan juga la aku kerja sampai kul 11 pagi pastu kena halau ngan kenkawan suh pi amik MC.. betul juga..kalau aku tak MC nanti lepas sorang2 kena berjangkit ngan aku..

Terkedek2 le aku pi klinik satu mesia..tapi deme tak dapat keluarkan MC..deme suruh pergi hospital sebab sakit mata memang kena MC katanya.. dah sampai hospital..memang part paling aku tak suka, hari isnin mesti le ramai orang.. kat kaunter pendaftaran tunggu tak berapa lama lah..tang nak tunggu kena panggil tu yang lama..

Masa tu macam ada persatuan makcik pakcik plak..deme dok membebel, nombor lompat2..nombor deme idok dipanggil lagi..aku tahu sistem hospital tu..setiap nombor ada biliknya..sebab tu le nombor dia lompat2...aku iya kan aja makcik pakcik tu membebel..hahaha..

Masuk je dalam bilik doktor..perrhh sejuk tengok doktor pompuan tuu..baik je layanan..rugi tak amik nama dia cewahh.. dia cakap "ada jangkit ngan sesiapa tak"..jawapan aku yang buat dia gelak "takde.. sendiri2 je jangkit".. dan dengan rasminya aku dapat MC selama 3 hari ...

Photobucket

10 comments :

  1. hahaha. tgh sakit pon sempat lg gurau ek. =,="

    ciannyer dye. makan ubat tau ! :DD
    take care ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lahh..doktor tu pon gelak..hehe

      Delete
  2. syokla mc....~kitorg da berjangkit ni...!!dush3!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pe lagi wehh pakai spek mata itam..ngee..aku takleh pakai spek mata itam sbb rabun..kang teraba2..

      Delete
  3. wah lame tu MC...dpt lepak2 kat umah...mintak sikit virus tu, nak MC gak hihihi....

    a'ah mmg camtu laa selalu kalo kat KK...yg warga2 tua tak paham dgn sistem nombor tu, dieorg bising bile nombor tu lompat2 heheeheh sian pakcik makcik tu.....

    moga cepat sembuh yeak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikk kak lieya pon nak gak?? sat gi kita email virus tuu....

      Delete
  4. skrg nih tgh bermc yek.... hehehe duk umah tu pakai spek itam tau... kang terjangkit kt onyah...sian dia

    hehehe... aah kt hospital diaorang pakai sistem nombor n mmg lompat2 sbb nombor ikut bilik... hehehhe kadang2 ada yg tak tau diaorang ingtkan ada yg main tipu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha kak dana tengah mc sampai esok.. tak pakai pon spek itam..rabun kak..kang meraba cari dinding hehehe.. cuma tak tengok mata mia jela..

      Delete
  5. Skrg ni mmg musim sakit mate kott.. Dax kls saya 2 org kena!!

    ReplyDelete
  6. iklan nuffnang ni mcm paham2 je entri kamu ni...hihi

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™