07 May 2012

nak tukar HEADER !!



ohh aku bercadang untuk menukar HEADER aku dengan lebih sopan..nak gambar doodle saje..taknak dah letak gambar yang sedia ada tuu...


ada sesiapa tau sapa2 atau blog2 yang boleh menukarkan HEADER aku ???

doodle dari http://www.fizgraphic.com

Photobucket

7 orang bagi coklat :

Ros said...

Assalamualaikum mizz,

OOOooo... mizz nak tukar header baru ya...cuba mizz pi kat blog Mr.Clive ni link dia http://byclive.blogspot.com/Hieder blog kak Ros pun Mr.Clive yang buatkan...cantik sangat.

deQna said...

saya nak jugak tukar header.....!!!! ade sape2 yang boleh tukar header kami!!!???

norhidana said...

tukar jgn tak tukar... heheheh

Unknown said...

haha tunggu la kak dana...

Unknown said...

ehh header deqna okey apa...sweet jekkk...

Unknown said...

oo yeke kak ros...nanti saya terjah blog tuu..macehh ye kak

Raz said...

alamak.. tak reti.. hehehe

banner lama pon dah cantik dah la

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™