10 May 2012

Perempuan pukul anak kecil



Mula-mula tengok video ni aku hengat pengasuh ke apa..tapi dapat info tu mak dia rupanya..
boleh aku katakan mak dia memang tak berhati perut, ada budak kecil camtu dia boleh pukul2 dengan takde perasaan..memang mangkuk tingkat perempuan ni..memang tak layak panggil mak.. 

kesian sangat aku tengok budak ni kena pukul camni..kalau ia pun ko stress ke apa..ko hantuk je kepala kat dinding..tak payah nak dera anak sendiri...geram dah ni..

Sebab aku pun ada anak kecil yang mungkin sebaya dengan anak dia..tak tergamak aku nak buat kat anak aku macamtu.. aku dengar mak dia kena penjara 18 BULAN..betul ke maklumat ni ?
Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™