30 May 2012

Popia Basah :(



http://www.jintanmanis.com

Hajat dihati semperna last cuti ni.. tergedik2 nak buat popia basah.. dah lama dah ngidam nak buat..cammana la rupanya ye dak? tak buat tak tahu.. semalam dah keluarkan bahan2 tapi tepung gandum plak takde, pospone le arini pulak..sekali tu dia, telur pulak takde..adehh potong stim betoi lah..

Tergendala nak buat popia basah..

Photobucket

7 comments :

  1. bestnye petang2 cuaca mendung gini dpt mkn popia

    ReplyDelete
  2. akak lg tak penah bt... tau nyer beli kt psr mlm je heheeh

    ReplyDelete
  3. hehehe.. kene pastikan dulu.. semua bahan mencukupi.. kalau tak.. frust jee.. tengah bersemangat tu.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. beli jelah..lagi senang..he he /saya pun lama tak makan popiabasah..susah nak dapat kat sini

    ReplyDelete
  5. errr buat popia basah kena pakai tepung gandum ek?

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™