13 May 2012

Puding Triffle



Baru selesai projek PUDING TRIFFLE permintaan adik aku..
tapi kenapa ye aku rasa macam frust je sepanjang buat puding ni?..puncanya selalu aku letak 3 sudu je tepung kastard..tapi kali ni aku try resepi lagi satu guna 5 sudu.. 

Belum sempat aku tuang adunan kastard kat ketiga-tiga bekas..adunan tu dah beku..perhh berpeluh aku....pasal tu kot aku rasa macam tak jadi je.. selalu guna 3 sudu dia cair je.. ni baru beberapa minit duduk dalam peti ais, berdebar tunggu dia keras.... 

Kalau tak jadi macam selalu habis le aku..dah le adik aku beriya suruh buat nak bagi kat kenkawan katanya..ayoo..hati sudah resah...cehhh

*** Subuh tadi skodeng dan ngap...pehhh MISSION berjaya !!


Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™